Gościmy

Odwiedza nas 643 gości oraz 0 użytkowników.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Brokuł – niepozorne, zielone warzywo ma w sobie potężną dawkę witamin. Nawet w małym kawałku znajduje się mnóstwo żelaza, wapnia oraz potasu. Kwiatostan brokuły zawiera witaminę C. Jest jej dużo więcej niż w pomarańczy, którą to mylnie uważa się za największe jej źródło. Brokuł to także fosfor i kwas omega 3, witamina A, K i duża dawka minerałów. Warzywo to jest z jednej strony bardzo pożywne z drugiej jest bardzo niskokaloryczne.

 

Jedź brokuł – ominął Ciebie męczące problemy ze stawami.

Jak najwięcej brokuł powinny spożywać osoby, które chcą ochronić się przed problemami ze stawami. Zaleca się także te bogate w minerały i witaminy warzywo kobietom w ciąży. Brokuł jest częstym składnikiem diet odchudzających poprzez niską kaloryczność oraz chrom, który zmniejsza apetyt, chroni przed anemią i poprawia pracę trzustki.

Brokuł to ogromne źródło drogocennych dla zdrowia i dobrego samopoczucia minerałów. Warto jeść do obiadu, a także jaką formę delikatnej, pożywnej kolacji. 

Brokuł jest bardzo prosty w przygotowaniu. Wystarczy 15 minut, aby cieszyć się smacznym daniem. Nie musimy mieć wyjątkowej wiedzy kulinarnej, aby przygotować smaczny brokułowy posiłek. Możemy ugotować brokuł  pojedyńczo lub dodać np. do smacznej warzywnej sałatki.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież